dijous, 30 de juliol del 2015

VIDEOCLIP DELS MÉS GUAPOS I GUAPES_5è

Bé guapíssims i guapíssimes... aquí teniu el tros de pastís final d'aquest gran curs que hem passat junts. He tingut moooooolts problemes per poder-lo penjar però segur que ara que han passat unes setmanes us porta més records. Hi ha coses que me les canvia per defecte però és que sinó no m'ho deixa penjar així que tal i com està, espero que us agradi mooooltíssim.

Espero que acabeu de gaudir moltííiíííííssim de l'estiu. No canvieu. Un petò immens,

ALMU i MARI TRINI



5 comentaris:

  1. Es molt xulo!!!
    Espero que tu tampoc canviïs mai !!!

    :) LAURA

    ResponElimina
  2. Hola Almu, aquest video tan xulu, m'ha fet recurdar als grans moments, es molt pero que mol xulu.
    Tu tampoc canviïs mai!!!

    Mil petons i mil abraçades
    JIA

    ResponElimina
  3. Hola ALMU soc la Judit i et vull dir que moltes gràcies per fer tantes i tantes coses per nosaltres i si vols quant tingui gmail seguirem en contacte, ja que molt amablement la Laura em va donar el teu gmail.

    Espero que em contesstis de moment a traves del blog.
    Petons i abraçades.

    JUDIT almu almu
    almu almu a
    almu almu
    almu al
    alm

    ResponElimina
  4. almu on hi posa el teu nom era un cor pero s'ha quesat d'aquella manera
    judit

    ResponElimina
  5. ALMU t'ha quedat genial m'ha fet recordar molts bons moments.


    Maria O

    ResponElimina